mandag 29. november 2010

Praksis, Onsdag 24.11.2010

da jeg kom til jobben 10.00 så var det jo selvfølgelig kaffehygge før vi begynte ordentlig. da kaffen var innabords, og kakene spist, så var det tid for vanning. jeg vannet noen blomster som Berit fant frem. da de var vannet og satt på plass så var det ut med julepynt, og nisser. og ved kassen så er det en søyle som går fra gulvet og opp til taket. den surret vi "gran girlander" rundt. og så hadde vi tre nisser som hadde bøyelige armer, så de skulle klemme seg rundt søylen. og Breit og Vivi mente at jeg trengte en stol for å få opp de siste, som skulle høyest, men det trengte jeg da ikke, og Berit lo. det er så moro å være et sted der man kan le og gjøre ting som man kan le av. Jeg trives utrolig godt på blomsterbutikken, og nå har jeg fått jobb der i desember, og da blir det mye folk, så det blir nok hektisk, men det går.
også var det en blomsterdekorasjons bestilling til en man som fylte 70. det var sendt i fra kongsvinger, som skulle til Flisa. og vi hadde funnet frem skål, og satt en oasis nedi, da fant vi ut at vi skulle se hvor adressen var. men der bodde det da ingen mann, så Berit ringte litt rundt, og da viser det seg at mannen gikk bort for 2 år siden. så istedenfor at Berit skulle lage dekorasjonen, så jeg fikk lage en dekorasjon, men jeg har ikke tatt bilde av den. så jeg kan ikke vise den frem.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar