onsdag 11. mai 2011

praksisdag 11.mail.2011

Jeg har ikke gjort stor mer enn jeg har gjort før, nå nærmer det seg komfirmasjoner og bryllup. og uteplanter er svært populære. I dag fikk vi ikke tid til å drikke kaffe. Det var mange buketter som ble hentet halv elleve, elleve tiden, så måtte få de unna først. Da disse var lagd, vannet jeg noen blomster, for så å gå på bakrommet og prise noen varer. Da jeg hadde gjort det var klokken halv 2. da gikk jeg ut på baksiden og lagde noen utegrupper. mens jeg gjorde de, kom det varer. Da jeg var ferdig med gruppene, gikk jeg inn, og snittet rosene, og noe grønt, og satte det i vann. Og da det var gjort hadde klokken blitt halv 4, og dagen var over.
jeg fikk en 17. mai bukett av Berit som jeg kunne ha på stuebordet. Men buketter dør så fort, så da jeg kom hjem, fant jeg en oasis bit, og en skål, og gjorde om buketten til en dekorasjon.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar