onsdag 29. september 2010

praksis på flisa blomster 29-9-2010

nå er denne praksis-dagen over, og nå er jeg hjemme. jeg kom dit kl. 10.00 som var da de åpnet. Jeg har fått vite noen navn på noen blomster, og observert litt hvordan de jobber. jeg har lært meg kassen så jeg kan betjene kunder. jeg har også betjent kunder i dag.

på morgenene så pleier de å sitte på bakrommet å ta seg en kaffekopp å snakke litt, for da noen går inn i butikken ringer det en klokke, så de vet da noen kommer. jeg vannet Orkideer i dag. og lært hvordan man skal vanne de, og stelle de. hvordan lysforholdene skal være, og diverse rundt orkideer.

jeg har lært meg hvordan man skal pakke inn blomstrene, da noen kjøper de. jeg har storkost meg i dag, og de som jobbet har vært positive og kjempe hyggelige. de har tatt imot meg kjempe bra. tiden har gått så utrolig fort, og det tyder bra.

jeg har til og med fått laget en egen dekorasjon. og jeg legger med bilder av den. den skulle være høstlig, så her er resultatet.

jeg er storfornøyd med å få være på Interflora på Flisa. tommel opp!



1 kommentar:

  1. Så heldig du har vært som har fått laget en dekorasjon selv!! Og den ble jo bare såååå flott:)Kunne godt tenkt meg den på studebordet mitt selv:)
    Kjempebra at du synes det er topp å være der og morsomt at du får ta del i kundebehandlingen. De ansatte er nok også fornøyd siden de allerede første dag lar deg ekspedere kunder;) Kjempebra!

    SvarSlett