onsdag 22. september 2010

Skoledagen 22.09.2010 + messe

vi på Solør videregående skole, skal ha en messe. denne messen skal være til hjelp for 10-klassinger så de enklere skal se hva som skjer på de forskjellige linjene.
vi på interiør og utstillingsdesign skal ha en messe som er ca. 3x6meter. her har vi blandt annet tenkt at vi skal ha fire høstmoter, Sweet Sind, Labour Lust, Human Business og Soft metal.

så i dag Onsdag, 22.09.2010 har jeg vært å lurt etter noe gulv hos Fargeriket. og de var villige til å sponse/låne oss gulv. vi vil ha gulf for å skille oss ut fra de andre standene. vi tenker også på å servere popcorn eller småkaker eller andre ting, for at de fleste stander har twix og mandariner, og vi er ikke interessert i å gjøre som alle andre.

så da er gulvet iallefall i box, og jeg har fått "solgt" meg mye i dag. jeg har skaffet meg praksis jobb som jeg starter på Onsdag 29.09.2010, kl 10.00 - 15.30, hos Interflora på Flisa. så jeg er kjempe fornøyd med å ha fikset meg praksisplass og for å ha fikset gulv til klassen.

Smil

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar